12 شرکت برتر لوازم آرایشی در جهان

12 شرکت برتر لوازم آرایشی در جهان

شرکت‌های آرایشی و بهداشتی زیادی در سرتاسر دنیا به تولید لوازم آرایشی پرداخته‌اند و در سطح دنیا برندهای معروف و متعددی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارد که به زیبایی بانوان کمک می‌کنند. در این بخش از آموزش‌های یکتا آنلاین به معرفی معروف‌ترین و بزرگترین شرکت برتر لوازم آرایشی اشاره می‌کنیم.

12 شرکت برتر لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان

1. لورآل

L’Oréal به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های لوازم آرایشی و برندهای زیبایی در جهان، بیش از یک قرن پیش در سال 1909 سفر خود را در صنعت آرایشــی آغاز کرد. امروزه، L’Oreal سالانه بیش از 30 میلیارد دلار فروش محصولات زیبایی دارد. طیف محصولات آن شامل لوازم آرایشی رنگی، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، مراقبت از آفتاب و عطرها است. مهمترین برندهای آن عبارتند از L’Oréal Paris، Garnier، Maybelline New York و SoftSheen. این شرکت همچنین برندهای لوکسی مانند Lancôme، Giorgio Armani، Yves Saint Laurent و Kiehl’s را به فروش می‌رساند. این شرکت در محصولات حرفه‌ای مراقبت از مو مانند Kérastase، Redken، Matrix و Pureology تخصص دارد و دارای توزیع کنندگان محصولات زیبایی مانند The Body Shop است.

خرید محصولات لورئال

2. یونیلیور

یونیلیور یکی از بزرگترین شرکت‌های کالاهای مصرفی در جهان است. این شرکت توانسته است با برندهای معروف لوازم آرایشی مانند لیپتون، کنور، لوکس، سانسیلک، داو، رکسونا، پرسیل، لایفبوی، کورنتو، لاکمی، وازلین و اکسی جایگاهی برای خود در صنعت آرایشی و بهداشتی ایجاد کند. در سال 2017، یونیلور اعلام کرد که یک شرکت جدید به نام Unilever Cosmetics International ایجاد می‌کند تا مجموعه جهانی برندهای زیبایی و عطر پرستیژ خود را گسترش دهد.

3. استی لادر

Estée Lauder یکی از تولیدکنندگان و بازاریابان پیشرو در محصولات مراقبت از پوست، آرایش، عطر و مراقبت از مو با کیفیت است. این شرکت دارای مجموعه متنوعی از 25+ برند است که در 150 کشور فروخته شده است. از زمان آغاز به کار خود در دهه 1940، این شرکت اثری محو نشدنی در تمام جنبه‌های صنعت زیبایی از خود به جای گذاشته است. امروزه، Estée Lauder همچنان مرزها را در بازار جهانی لوازم آرایشی ممتاز پیش می‌برد و آن را به یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های لوازم آرایشی در جهان تبدیل می‌کند.

4. پروکتور و گمبل

P&G که در سینسیناتی، اوهایو، ایالات متحده آمریکا واقع شده است، با چندین برند معروف از جمله Aussie، ژیلت، Head & Shoulders، Herbal Essences، ایووری، اولای، Old Spice، پانتئون، Safeguard، جایگاه قابل توجهی در کسب و کار مراقبت از پوست و مراقبت از مو دارد. این شرکت طیف گسترده‌ای از محصولات زیبایی و مراقبت شخصی را برای مردان و زنان و همچنین نوزادان و کودکان ارائه می‌دهد.

شرکت پی‌اندجی همچنین در فهرست تحسین‌برانگیزترین شرکت‌های جهان، که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد؛ رتبه پنجم را از آن خود کرد. این شرکت با بسیاری از ابداعات تجاری شامل مدیریت نام تجاری و برنامه‌های تلویزیونی اعتبار یافته است.

5. کوتی

Coty یک شرکت مستقر در نیویورک است که تجارت زیبایی خود را از طریق خرید در سال‌های اخیر ایجاد کرده است. این شرکت بازیگر بزرگی در تولید عطر، مراقبت حرفه‌ای از مو و لوازم آرایشی رنگی است. این شرکت دارای برندهایی مانند آدیداس، کلرول، کاور گرل، دیوید بکهام، کیتی پری، مکس فاکتور، ریمل، سالی هانسن و ولا است. همچنین مالک برندهای لوکسی مانند مارک جاکوبز، کالوین کلاین، کلوئه، گوچی، هوگو باس و فیلسوفی است.

6. شیسیدو

Shiseido در سال 1872 در گینزا، توکیو، به عنوان اولین داروخانه به سبک غربی در ژاپن تاسیس شد. نام Shiseido مشتمل بر تمایل بنیانگذار برای کشف و ایجاد ارزش جدید است، تمایلی که بیش از 140 سال برای ساختن میراث منحصر به فرد شرکت دوام آورده است. این شرکت ژاپنی انواع محصولات مراقبت شخصی از جمله مراقبت از پوست، عطر، مراقبت از مو، مراقبت از آفتاب، مراقبت از بدن و آرایش را تولید می‌کند. برخی از برندهای محبوب آن عبارتند از Shiseido، Za، Senka، آنسسا، Sea Breeze، نارس و Bare Essentials.

7. بایرزدورف

Beiersdorf بیش از 130 سال است که از پوست مراقبت می‌کند. این شرکت دارای طیف گسترده‌ای از محصولات مراقبت شخصــی از جمله برندهای مراقبت از پوست و مراقبت از بدن است. شرکت بایرزدورف در سال ۱۸۸۲ توسط پل کارل بایرسدورف تأسیس شد. برندها و نشان‌های تجاری این شرکت عبارتند از: نیوآ، اوسرین، الاستوپلاست، لابلو، 8×4 و لاپریریه. شرکت بایرزدورف یک شرکت عمومی محسوب می‌شود، که سهام آن، در بازار بورس فرانکفورت، عرضه شده‌ است.

8. آون Avon

یکی از بهترین محصولات آرایشی می‌تواند لوازم آرایشی تولیدی آون باشد که در بازار فروش مقام دوم را بخود اختصاص داده و در بیش از 140 کشور جهان فروش بسیار سریعی دارد. شهرت این شرکت تولید کننده لوازم آرایشی از استراتژی فروش خانه به خانه می‌باشد.

9. اتود Etude

از جدیدترین و جوانترین برندها در دنیا برند اتود می‌باشد که محصولات متنوع آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به همین علت در کوتاه مدت توانسته‌اند نظر مشتریان را به خود جلب نمایند. این برند محصول کشور کره جنوبی مجموعه رنگی متنوع بزرگی را ارائه کرده که پیشرفت قابل توجهی را در دنیای مد و زیبایی به دست آورده است.

10 محصولات آرایشی Sephora

برند برتر سفورا

سفورا علاوه بر اینکه انواع مارک‌های آرایشی را به فروش می‌گذارد، محصولات آرایشی منحصر به فرد خودش را دارد که به عنوان کالکشن سفورا شناخته شده‌اند. این شرکت طیف وسیعی از محصولات آرایشی برای بانوان با هر سبک و رنگ پوست را ارائه کرده و محصولات آن مقرون به صرفه، با کیفیت و همه کاره هستند.

11. سیمپل

Simple Skincare شرکت لوازم بهداشتی بریتانیایی است، که در سال ۱۹۶۰ تأسیس شد. سیمپل یک برند انگلیسی می‌باشد که محصولات این برند فاقد تست حیوانی و فاقد هرگونه عطر و رایحه بوده؛ و به همین دلیل توانسته است طرفداران زیادی جذب کند. این کمپانی قدیمی از سال 2010 به مالکیت شرکت یونیلیور در آمده است. اکثر تولیدات خود را به محصولاتی مناسب پوست‌های حساس اختصاص داده است. با وجود قیمت مناسب در عین حال محصولات این شرکت دارای کیفیت بالایی می‌باشند.

خرید محصولات سیمپل

12. محصولات اون

برند AVEN برندی معتبر و منحصر به فرد در زمینه تولید انواع محصولات پوستی است. این برند تلاش کرده است تا با توجه بر نیازهای پوستی محصولاتی مناسب را تولید کند. مشکلات پوستی یکی از مشکلات رایجی هستند که در این قرن شاهد آن هستیم. دلیل اصلی آن وجود آلاینده‌های متفاوت در هواست و همین امر سبب می‌شود که این آلاینده‌ها به بافت پوست نفوذ کنند و سبب تخریب بافت پوستی گردند. بنابراین، این برند تلاش کرده است تا با شناخت نیازهای بازار برندی مناسب برای همگان را در اختیار کسانی قرار دهد که به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند.

خرید محصولات اون

منبع:

technavio.org

مریم تقی نژاد
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *