مدل موی کوتاه مد روز برای زنان: 7 بهترین مدل در سال 2023

مدل موی کوتاه زنانه یکی درخواست های این روز های خانم ها در تابستان گرم است . در اینجا ما به معرفی چند مدل مو می پردازیم .

برش پیکسی

برش پیکسی

 

مدل موی کوتاه برش پیکسی در پشت و کناره ها کوتاه با طول های کمی بلندتر در جلو است . برش‌های پیکسی که توسط ستاره‌های قدیمی هالیوود محبوبیت پیدا کرده‌اند، می‌توانند چتری‌های بچه‌گانه را در جلو اضافه کنند تا چهره را بهتر قاب کنند. اگر به دنبال تغییر چشمگیر هستید، می‌توانید مدل پیکسی را انتخاب کنید .

مدل باب فرانسوی

<yoastmark class=

مدل موی باب فرانسوی یک مدل متمایز است که بین گوش و درست بالای شانه ها به پایان می رسد. هنگامی که با چتری‌های صاف همراه می‌شود، به‌عنوان یک مدل موی عالی برای قاب‌بندی صورت برای افرادی که به دنبال ظاهری شیک هستند، کار می‌کند. برای صورت های گرد این مدل بسیار کاربرد دارد و جذابیت خوبی را ایجاد می کند . این مدل نیز روش خوبی برای استتار پیشانی های بزرگ است.

مدل موی Wedge

مدل Wedge
مدل Wedge

این مدل رترو یک رویای زیبا برای هرکسی است که به دنبال اضافه کردن حجم مو خود است. Wedge از لایه‌هایی که به تدریج روی هم چیده شده‌اند و پشتی مخروطی تشکیل شده است. بیشتر برای موهای صاف و لخت مناسب است. اگر به دنبال افزایش یکپارچه تراکم  مو خود بدون سنگین کردن آن هستید، Wedge بهترین است.

مدل برش مو ها به صورت لایه ای و کوتاه

برش لایه ای کوتاه

این مدل با برش دادن در طول های مختلف برای ایجاد ابعاد متراکم به دست می آیند. برای تمام فرم های صورت مناسب است. همچنین یکی از ساده‌ترین مدل‌های کوتاهی مو برای آرایشگران است. بنابراین اگر به دنبال برشی هستید که احتمال اشتباه کمتری داشته باشد، این بهترین گزینه است.

برش کاسه ای

برش کاسه ای

اگر به دنبال ظاهری هیجان‌انگیز هستید که مرزهای آندروژنی را جابجا کند، این مدل مو کوتاه دخترانه بهترین راه است. گردی حجیم این مدل در متعادل کردن فرم های صورت بلند یا بیضی عالی عمل می کند. برش دادن لبه ها نیز به نرم شدن ویژگی های زاویه ای برای ظاهری زنانه کمک می کند.

مدل هیرکات پیکسی نامتقارن

Asymmetrical Pixie Cut

یکی از نمادین ترین مدل های مو پیکسی مدل نامتقارن است. یک سبک لبه دار و زیبا ، برش نامتقارن پیکسی از یک طرف بیشتر از طرف دیگر است. این باعث می شود صورت شما باریک و بلندتر به نظر برسد در حالی که نگاه را به سمت چشم و خط فک جلب می کند

آندرکات کوتاه

آندرکات کوتاه

مدل موی دیگری که بیشتر بر روی تکنیک تمرکز دارد، آندرکات است. این ظاهر تند با تراشیدن موهای اطراف پشت و کناره‌های سر و طولانی‌تر کردن موها در بالای سر به دست می‌آید. این مدل مو که به طور سنتی توسط مردان استفاده می شود، با روند مد آندروژن محبوبیت پیدا کرد. شما می توانید یک آندرکات کوتاه با هر نوع سبکی در بالا داشته باشید. همه کاره است و برای انواع شکل های صورت مناسب است.

سوالات متداول در مورد بهترین مدل موهای کوتاه مد روز برای زنان موی کوتاه

مدل موی کوتاهی که شما را جوان تر نشان می دهد چیست؟

برخی از مدل‌های کوتاهی که می‌توانند ظاهری جوان‌تر به شما ببخشند، برش‌های پیکسی بهترین گزینه روی میز است .

چگونه می توانم آزمایش کنم که آیا یک مدل موی کوتاه مناسب من است؟

با مداد و خط کش جلوی آینه بایستید. با نگاه مستقیم به آینه، مداد را به صورت افقی زیر چانه خود قرار دهید. سپس خط کش را بردارید و به صورت عمودی زیر گوش خود قرار دهید و فاصله نوک گوش خود را تا مداد اندازه بگیرید. موهای کمتر از 2.25 اینچ و موهای کوتاه باید برای شما عالی به نظر برسند، در غیر این صورت، موهای بلندتری داشته باشید.

آیا افراد قد بلند با موهای کوتاه خوب به نظر می رسند؟

اگر قد بلندی دارید و اندامی باریک دارید، معمولاً توصیه می‌شود که موهای بلندتری داشته باشید. این به این دلیل است که یک برش کوتاه تر از چانه شما نامتعادل به نظر می رسد.

منبع : www.bebeautiful.in

مریم تقی نژاد
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *