حقایق باور کردنی درباره کرم مرطوب کننده!

آیا به دنبال بهترین مرطوب کننده برای صورت در ایران هستید؟ کدام بهترین مرطوب کننده برای صورت، بدن یا دست هستند . داشتن این محصول در برای داشتن پوستی سالم و درخشان برای هر کسی ضروری است. دریابید که چرا مرطوب کننده بسیار مهم است، چه زمانی باید از آن استفاده کنید و به چه نوع مرطوب کننده هایی نیاز دارید . وقتی این مطلب را می خوانید به احتمال زیاد تصمیم می گیرید که محصول شماره یک شما برای آبرسانی پوست چیست.کرم مرطوب کننده

بهترین مرطوب کننده برای صورت خانم هایی که از کرم صورت استفاده می کنند

مزایای استفاده از مرطوب کننده صورت چیست؟

یک مرطوب کننده برای آماده سازی صورت، قبل از آرایش، کلید یک روال خوب مراقبت از پوست است. در واقع، سه مرحله اساسی وجود دارد که یک روال زیبایی انجام می شود: پاکسازی مناسب، مرطوب کردن عمیق و استفاده از SPF. می توانید مراحل بیشتری را اضافه کنید، اما این سه مرحله اولیه مراحلی هستند که باید رعایت کنید. آبرسانی خوب می تواند کارهای زیادی را برای پوست شما انجام دهد و به آن کمک کند تا کاملاً بهترین ظاهر را داشته باشد.

  • پس از پاکسازی، یک مرطوب کننده به بازیابی سد طبیعی پوست کمک می کند، زیرا پوست شما نیاز به آبرسانی مجدد و نگه داشتن آب دارد.
  • به دلیل از دست دادن کلاژن در حدود 30 سالگی پوست شروع به از دست دادن خاصیت ارتجاعی می کند، نازک تر و خشک تر می شود. آبرسانی منظم پوست می تواند به کاهش این مشکلات کمک کند. در غیر این صورت، چین و چروک، لکه های تیره و پوسته پوسته شدن می توانند خیلی زود ظاهر شوند.
  • یک محصول مرطوب کننده یک لایه محافظ بین پوست شما و هوای گرم یا سرد، آلودگی هوا ایجاد می کند و در عین حال از تحریک و آسیب جلوگیری می کند.
  • استفاده از مرطوب کننده روی صورت در شب به جلوگیری از چین و چروک هایی که بعد از خواب ظاهر می شوند کمک می کند.
بهترین مرطوب کننده برای صورت خانم هایی که از کرم صورت استفاده می کنند

چگونه و چه زمانی باید از مرطوب کننده صورت استفاده کنم؟

اگر “چند بار در روز صورت را مرطوب کنید” را جستجو کنید، توصیه های مختلفی وجود دارد. استفاده از یک مرطوب کننده برای صورت هر بار پس از شستن صورت  توصیه می شود .

نحوه استفاده از مرطوب کننده روی صورت نسبتاً ساده و سرراست است. اما فراموش نکنید که ناحیه گردن و دکلته خود را نیز مرطوب کنید. مرطوب کننده خود را به آرامی با حرکات چرخشی به سمت بالا بمالید، پوست خود را مالش ندهید، پایین نکشید یا کشش ندهید. این به کاهش پف و خطوط ریز کمک می کند.

انواع مرطوب کننده های صورت

مرطوب کننده های بی شماری در بازار وجود دارد، اما همه آنها را می توان به چند دسته تقسیم کرد که برای انواع پوست یا شرایط آب و هوایی مناسب هستند.

ژل مرطوب کننده صورت

مرطوب کننده های ژل تسکین دهنده برای تابستان برای اکثر انواع پوست یا در تمام طول سال اگر پوست چرب دارید بهترین هستند. اگر وضعیت پوست شما به طور قابل توجهی با فصل تغییر می کند، سعی کنید از فرمول های سبک تر و با طراوت تر برای مرطوب کردن پوست خود در تابستان استفاده کنید. ژل به سرعت جذب می شود و بدون احساس سنگینی یا چربی، صورت شما را خنک می کند.

کرم مرطوب کننده

یکی از  محبوب ترین محصولات کرم مرطوب کننده است. کرم درخشنده صورت برای آبرسانی ضخیم تر از ژل است، از پایه آب و امولسیون روغنی ساخته شده است. این کرم ها معمولا یک لایه محافظ برای پوست شما ایجاد می کنند.

لوسیون مرطوب کننده صورت

لوسیون ها نسخه های سبک تری از کرم ها هستند. بافت شیری آنها را می توانید در روزهای گرم و مرطوب که پوست شما نیازی به آبرسانی و تغذیه اضافی ندارد استفاده کنید. در غیر این صورت، می‌توانید یک «ساندویچ مرطوب‌کننده» – روش لایه‌بندی محصولات ضخیم‌تر بر روی فرمول‌های سبک‌تر برای مرطوب نگه داشتن پوست خود انجام دهید.

بهترین مرطوب کننده غیر کومدوژنیک برای پوست های چرب

برای افرادی که دارای نوع پوست چرب هستند، مهم است که مرطوب کننده های غیر کومدون زا را انتخاب کنند که منافذ را مسدود نمی کنند یا منجر به جوش های سر سیاه و آکنه نمی شوند. لیست دقیقی از مواد تشکیل دهنده کمدوژن وجود ندارد، مگر اینکه بتوانید پیشنهادات زیادی را در اینترنت پیدا کنید، اما در اینجا چند قانون وجود دارد که باید برای یافتن یک مرطوب کننده غیر کومدون زا رعایت کنید:

  • به محصولاتی که به عنوان “غیر کومدوژنیک” علامت گذاری شده اند بچسبید
  • از فرمول های غلیظ حاوی روغن های زیاد یا نرم کننده هایی مانند لانولین خودداری کنید
  • اگر متوجه افزایش جوش‌های سرسیاه و التهاب شدید، چند روز مصرف را کنار بگذارید و ببینید آیا تفاوتی وجود دارد یا خیر.

مرطوب کننده بدون عطر برای صورت

مرطوب کننده های بدون عطر برای پوست های خشک و حساسی که به راحتی تحریک می شوند خوب هستند. عطرهای مصنوعی یا حتی طبیعی محرک‌های بالقوه برای چنین شرایط پوستی هستند، بنابراین در این مورد بهتر است محصولاتی را بیابید که اصلاً رایحه ندارند.

چگونه نوع پوست خود را بفهمم؟

هنگامی که سعی می کنید یک مرطوب کننده مناسب انتخاب کنید، ممکن است زمانی که در مورد نوع پوست خود سوال می شود گیج شوید. دانستن اینکه چه نوع هستید به شما کمک می کند تا به طور کامل درک کنید که پوست شما به چه چیزی نیاز دارد. شاید قبلاً در مورد انواع پوست شنیده باشید، اما برخی از آنها نیاز به توضیح کمی دارند.

برای ساده نگه داشتن آن، نوع پوست شما به سطح لیپید (روغن) آن بستگی دارد، اما چگونه می توان آن را تعریف کرد؟ صورت خود را با یک شوینده ملایم بشویید، سپس چیزی نمالید و یک ساعت صبر کنید (در این مدت از نور مستقیم خورشید دوری کنید تا تحریک نشود). بعد از یک ساعت پوست خود را معاینه کنید. اگر براق و چرب است، نوع پوست شما چرب است.  صورت شما سفت و ناراحت است، یا اگر متوجه پوسته پوسته شدن یا خطوط ریز شده اید، پوست شما خشک است. اگر هیچ کدام از این دو نیست، به این معنی است که شما پوست معمولی یا مختلط دارید. پوست حساس واقعاً نوعی نیست، بلکه یک نگرانی است که اگر صورت شما مستعد تحریک و آلرژی است، باید یاد بگیرید که چگونه با آن کار کنید.

.

اگر در آب و هوای گرم و مرطوب زندگی می کنید، گاهی اوقات تشخیص اینکه پوست شما چربی تولید می کند یا فقط عرق می کند، دشوار است. در این مورد، یک راه دیگر برای تعیین نوع پوست خود، بررسی منافذ پوست است. اگر آنها کاملا پهن و قابل توجه باشند، می توانند چربی بیشتری تولید کنند، بنابراین نوع پوست شما چرب است. اگر منافذ شما آنقدر کوچک است که به سختی می توانید آنها را ببینید، پس پوست شما خشک است. پوست مختلط به نواحی مختلفی تقسیم می شود – معمولاً گونه های خشک یا ناحیه T چرب. یا ممکن است پوست شما در حوالی پریود چرب‌تر شود. برای اطلاع از نحوه درمان آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بهترین مرطوب کننده برای صورت آینه زنانه

چگونه مرطوب کننده مناسب برای نوع پوستم انتخاب کنم؟

اگر از مرطوب کننده نامناسبی برای نوع پوست خود استفاده می کنید، احتمالاً به نتایجی که می خواهید نخواهید رسید. کشف کنید که چگونه محصولاتی را برای نوع پوست خود انتخاب کنید که آن را خشک یا چرب نمی کند.

بهترین مرطوب کننده برای پوست های خشک

در ماه های سرد زمستان نیز می توان از مرطوب کننده های پوست خشک استفاده کرد. اینها محصولات سنگینی هستند که به کاهش حساسیت پوست، قرمزی و خشکی پوست کمک می کنند. بهترین مرطوب‌کننده‌ها برای پوست‌های خشک معمولاً فرمول‌های ضخیم‌تری دارند، حاوی روغن هستند و به ساخت یک لایه محافظ برای حفظ رطوبت پوست کمک می‌کنند.

کرم مرطوب کننده صورت سوپر میوه ویتامین سی کریتونز

کرم مرطوب کننده صورت کریتونز برای افزایش درخشندگی طبیعی.پوست، ایجاد پوستی روشن‌تر و سالم‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول فرموله شده با ویتامین C، اسیدهای میوه طبیعی و آنزیم‌ها، مناسب انواع پوست‌هاست.

کرم مرطوب کننده صورت

کرم مرطوب کننده دست انبه کریتونز

همانطور که تا به حال متوجه شده اید، استفاده از این کرم نقش بسیار مهمی در رفع خشکی پوست دارد. یکی دیگر از فواید این کرم کمک به بهبود بافت و رنگ پوستی است و همین امر سبب می شود که جریان خون در زیر پوست افزایش پیدا کند. همچنین، کرم مرطوب کننده لایه محافظی را در برابر نور خورشید و عوامل محیطی دیگر به وجود می آورد.

بهترین مرطوب کننده برای پوست مختلط

همانطور که در بالا ذکر شد، پوست مختلط به نواحی مختلف با پوست خشک معمولاً روی گونه ها و ناحیه T چرب تقسیم می شود. شما می توانید محصولات مختلفی را برای هر ناحیه انتخاب کنید، یا به محصولاتی بچسبید که با علامت “برای پوست مختلط” مشخص شده اند، آنها نواحی خشک را آبرسانی می کنند، بدون اینکه باعث ایجاد چربی یا جوش زیاد شوند.

کرم مرطوب کننده دست نارگیل کریتونز

عوامل آسیب زا در طول روز مثل نور خورشید یا آلودگی محیطی می‌تواند باعث تولید رادیکال آزاد و پیری زودرس شود. کرم مرطوب کننده دست نارگیل کریتونز با استفاده از ویتامین E که یک آنتی اکسیدان طبیعی است که رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد. این کرم با بهره گیری از خواص کره شیا پوست را لطیف و نرم می‌کند و خاصیت تجدید سلولی و آنتی باکتریال دارد.

کرم مرطوب کننده بابونه کریتونز

کرم مرطوب‌کننده‌ به عنوان یکی از اصلی‌ترین محصولات مراقبتی از پوست، یکی از نیازهای اولیه این بافت مهم، یعنی رطوبت را تامین می‌کنند. آب برای پوست، مخصوصا لایه اپیدرم نقشی حیاتی دارد.بنابراین، استفاده از کرم مرطوب کننده بابونه کریتونز یکی از اصلی‌ترین نیازهای مراقبتی برای داشتن پوستی سالم و زیبا می‌باشد. پوستی که آب خود را از دست داده، مستعد خارش، التهاب و ترک‌های پوستی است.

بهترین مرطوب کننده برای پوست های چرب

این یک اشتباه بزرگ است که فکر کنید پوست چرب به هیچ مرطوب کننده نیاز ندارد. متأسفانه، پوست شما می تواند همزمان چرب و کم آب باشد و در این صورت سبوم بیشتری تولید می کند. بنابراین مهم است که هر بار پس از پاکسازی صورت خود را مرطوب کنید. برای پوست های چرب، محصولات سبک تر، غیر چرب و با جذب سریع تر را انتخاب کنید.

کرم مرطوب کننده دست روغن آرگان با پروویتامینB5 کریتونز

کرم مرطوب کننده دست نارگیل با کره شیا کریتونز یک محصول چند کاره است. باوجود فاکتورهای حفاظتی ضد آفتاب از پوست در برابر اشعه خورشید محافظت می‌کند و برای پوست‌های خشک و حساس مناسب است.

یک مرطوب کننده می تواند ویژگی های دیگری از جمله  خاصیت ضد آفتابی، ضد چروک، ضد لک، روشن کننده و … نیز داشته باشند. این ویژگی برای کسانی که می‌خواهند از تعداد محصولات کم‌تری استفاده کنند بسیار مناسب است. برای همین ما به شما کرم مرطوب کننده دست نارگیل با کره شیا کریتونز رو پیشنهاد می دهیم .

کرم مرطوب کننده دست کره کاکائو با ویتامین ای کریتونز

بهترین راه برای مراقبت از پوست و تامین رطوبت موردنیاز پوست، استفاده منظم و مداوم از مرطوب‌کننده‌‌ها است. این کرم مرطوب کننده دست کره کاکائو با ویتامین ای کریتونز نقش مهمی در حفظ سلامت پوست شما دارد، حفظ رطوبت و آبرسانی به پوست از وظایف عمده آن است

کرم دست مرطوب کننده و ضد عفونی کننده کریتونز creightons

کرم دست مرطوب کننده و ضد عفونی کننده کریتونز creightons اولین مرطوب‌کننده دست ضدعفونی‌کننده است که در رده رو به رشد پاکسازی و مراقبت از دست در نتیجه ویروس کرونا نوآوری دارد. از آنجایی که شست و شوی دست و ضدعفونی کننده افزایش تقاضا برای مراقبت از دست و مراقبت ترمیم را افزایش می دهد، این محصول بیش از قبل بهترین استفاده را برای مصرف کنندگان دارد .

کرم آبرسان و مرطوب کننده مدل light سیمپل simple

با کرم آبرسان و مرطوب کننده مدل light سیمپل، پوست خود را در تمام طول روز هیدراته نگه دارید. این فرمول سبک و ابریشمی احساس سبکی بر روی پوست ارائه می‌دهد و پوست را تا 12 ساعت نرم، صاف و کاملاً آبرسانی می‌کند. این محصول با ویتامین‌های افزوده شده و ترکیبی از مواد دوستدار پوست ساخته شده است. مانند تمام محصولات Simple، این محصول فاقد رنگ مصنوعی، عطر یا مواد شیمیایی خشن است که می‌تواند باعث ناراحتی پوست شود، و حتی برای پوست‌های حساس نیز عالی است. بنابراین منافذ پوست را مسدود نمی‌کند و باعث چربی روی پوست شما نمی‌شود.

کرم آبرسان و مرطوب کننده مدل light سیمپل

منبع:www.bebeautiful.in

 

مریم تقی نژاد
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *