حقیقت شیرین در مورد شستشوی معکوس مو ها

وقتی به مراقبت از مو فکر می کنید،.شستن مو اولین چیزی است.که به ذهن شما می رسد. هر یک از ما چه عاشق زیبایی باشیم و چه نباشیم، سال هاست که با هم به این مراسم اولیه پاکسازی پوست سر سوگند یاد کرده ایم. بسیار خوب، موافقم، بسیاری از ما این مرحله استفاده از نرم کننده را در اخر شست و شو موهایمان انجام می دیم . با این حال، به جرات می توان گفت که ما با این روش شستشوی مو کاملاً سازگار بوده ایم. اما، اگر به شما بگویم که وارونه کردن مراحل شستشوی مو می تواند به موهای شما کمک کند، چه می شود؟ شستشوی معکوس را انجام دهید، جدیدترین روش شستن.موهایتان که فواید آن بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکرش را بکنید.

شستشوی معکوس چیست؟

معمولاً شستن مو به این صورت است که ابتدا موها و پوست سر را با شامپو تمیز می کنند.و سپس از نرم کننده استفاده می کنند و در نهایت آن را آبکشی می کنند. با شستشوی معکوس، این فرآیند شامل استفاده از نرم‌کننده ابتدا روی ساقه مو و سپس شستشوی آن با شامپو است. این باعث می شود موها با ملایمت پاکسازی شوند زیرا مو با.نرم کننده ای پوشانده شده است که از.آن در برابر مواد شوینده خشن موجود در شامپو محافظت می کند. از این رو برای افرادی که موهای انها رنگ شده است و موهایشان.در معرض حرارت قرار می گیرد، عالی است. خوب، ما فکر می کنیم شستشوی معکوس می تواند انقلاب ساده و در عین حال موثری باشد که موهای ما آرزوی آن را داشتیم.

مزایای شستشوی معکوس

برای افرادی که موهای نازک یا چرب دارند مفید است زیرا نرم کننده.با شامپو شسته می شود و از این رو موها.با باقی مانده نرم کننده سنگین نمی شوند. دکتر دارمانا می‌گوید در عوض، احساس سبکی و تندرستی دارد. شستشوی معکوس نیز برای مناطقی که آب سخت یا آب با.یون های فلزی مانند آهن دارند،.یک رژیم.توصیه شده.است. پوشش اولیه از رسوب یون های فلزی روی سطح مو جلوگیری می کند و به صاف نگه داشتن آنها کمک می کند.

از چه محصولاتی باید برای این مدل شستشو استفاده کنیم؟

نرم کننده اصلاح کننده رنگ قهوه ای و تیره انگلیسی کریتونز

نرم کننده، تورم کوتیکول‌ها را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود آن‌ها یکبار دیگر یک لایه محکم را روی ساقه مو تشکیل دهند. اکنون موها برای حالت دهی و آراستن آماده هستند و احتمالاً در اثر فعالیت‌های روزانه آسیب چندانی به آن‌ها نمی‌رسد.نرم کننده اصلاح کننده رنگ قهوه ای و تیره انگلیسی کریتونز بهترین محصول برای موهای قهوه ای و تیره است .

نرم کننده فوق آبرسان موی بلوند انگلیسی کریتونز

حفظ نرمی و خوش حالتی موها با ماندگاری طولانی تنها با انتخاب یک نرم کننده مناسب ایجاد می شود. نرم کننده فوق آبرسان موی بلوند انگلیسی کریتونز یک محصول قوی می باشد و در فرمولاسیون آن مخلوطی از مواد کاتیونی با وزن ملکولی بالا، مواد مرطوب کننده و از آرگان و گیاه بابونه استفاده شده است. مواد مرطوب کننده و به خصوص گلیسیرین موجود در نرم کننده به خوبی به داخل مو نفوذ کرده و باعث افزایش آب درون ساقه مو می شوند.

نرم کننده کراتین انگلیسی کریتونز

نرم کننده کراتین انگلیسی کریتونز با استفاده از یک پوشش محافظ، کوتیکول.را تقویت می‌کند و باعث می‌شود موها به.رشد خود ادامه دهند و به.راحتی شکسته.نشوند. وقتی مو در معرض هوا قرار می‌گیرد، کوتیکول یا پوشش بیرونی آسیب می‌بیند، تا جایی که در نهایت اسب می بیند. نرم کننده این آسیب‌ها را برطرف می‌کند و برای محافظت از کوتیکول، مو را احاطه می‌کند.

نرم کننده آبرسان مو روغن آرگان انگلیسی کریتونز

این نرم کننده آبرسان مو روغن آرگان انگلیسی کریتونز یک نرم کننده عمیق می باشد و در فرمولاسیون آن مخلوطی از مواد کاتیونی با وزن ملکولی بالا، مواد مرطوب کننده و ابریشم هیدرولیز شده استفاده شده است. مواد مرطوب کننده و به خصوص گلیسیرین موجود در نرم کننده به خوبی به داخل مو نفوذ کرده و باعث افزایش آب درون ساقه مو می شوند.

چه کسی باید شستشوی معکوس را انتخاب کند؟

دکتر دارمانا پیشنهاد می کند: «هرکسی که موهای نازک، چرب، خشک یا وز دارد و آنهایی که موهایشان از نظر شیمیایی و حرارت آسیب دیده است،.می توانند برای داشتن موهایی سالم تر،.پرپشت تر و حجیم تر، شستشوی معکوس را انتخاب کنند. صادقانه بگویم، شستن معکوس برای همه ما دخترانی که دائماً با موخوره،.خشکی و موهای آسیب دیده دست.و پنجه نرم می کنیم، ارزش طلا را دارد. و، بله، برای افرادی که موهای خود را رنگ کرده اند، باید به یک فرهنگ تبدیل شود تا رطوبت کوتیکول های مو را حفظ کنند و موهای بی جان را از بین ببرند.

چرا این در سالن ها.دیده نمی.شود؟

در سالن‌ها، روش معمولی شستن موها همچنان دنبال می‌شود.که ممکن است برای افرادی که موهای حجیم و ضخیم دارند مناسب باشد. شستشوی معکوس برای جلوگیری از آسیب مواد شوینده موجود در شامپوها، شستشوی ملایم‌تری را انجام می‌دهد، اما سالن‌ها معمولاً پوست سر و مو را کاملاً تمیز می‌کنند و رطوبت مورد نیاز را از بین می‌برند. با این حال، ما پیشنهاد می کنیم از آنجایی که مزایای طولانی مدت با شستشوی معکوس مشاهده می شود، باید توسط سالن های مخصوص انواع مو استفاده شود.

مریم تقی نژاد
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *