راز و رمز های شرکت DECIEM تولید کننده برند The Ordinary

راه اندازی یک برند زیبایی از پایه هرگز کار آسانی نیست با این حال، هفت سال پس از راه اندازی آن در سال 2013،DECIEM به نیرویی تبدیل شده است که باید با آن در فضای زیبایی حساب کرد و خود را از نقطه روز با شعار خود متمایز کرد: شرکت زیبایی کاملا وگان. در حالی که بسیاری بر این باور بودند که مفهوم این شرکت هرگز کارساز نخواهد بود، بنیانگذار DECIEM، براندون ترواکس، بیش از حد خوشحال بود که ثابت کند مردم اشتباه می‌کنند و برخلاف بقیه هستند.

موفقیت شرکت DECIEM

تمرکز بر مصرف کننده و شفاف بودن اطلاعات شرکت را متمایز می کند. نیکولا کیلنر، مدیرعامل DECIEM  می گوید: «ما کار درست را انجام دادیم و منتظر بودیم تا مردم تعهد ما به علم و شفافیت را درک کنند.. اتفاقی که دقیقاً افتاد. تلاش‌های مستمر برای ایجاد علاقه ارگانیک منجر به راه‌اندازی جواهر تاجگذاری خود به نام The Ordinary در سال 2016 شد، DECIEM شروع به رسیدن به ارتفاعات جدیدی از محبوبیت کرد. کیلنر توضیح می‌دهد: «بنیان‌گذار ما، برندون، صنعت را با نشان دادن اینکه کیفیت را دیگر نمی‌توان با قیمت تعیین کرد، تکان داد. او این موضوع را برای مردم آسان‌تر کرد که بدانند آیا برای مواد اولیه پول بیشتری پرداخت می‌کنند یا خیر. با یک سرم اسید هیالورونیک 7 دلاری  و یک سرم رتینوئیدی 6 دلاری  که هر دو واقعاً کار می کنند، یک دستور فوری (به معنای واقعی کلمه) برای موفقیت است.

نقطه عطف شرکت

با این حال، در میان همه ستایش ها و موفقیت ها، رفتار نامنظم ترواکس همراه بود که یکی از بنیانگذاران کیلنر را در فوریه 2018 برکنار کرد و در یک نقطه ادعا کرد که شرکت به طور موقت تعطیل می شود. پنج ماه بعد، او به کیلنر التماس کرد که برگردد و علیرغم اینکه در آن زمان پنج ماهه باردار بود، او بیش از حد حاضر بود به دوستش که این امپراتوری باورنکردنی را ساخته بود کمک کند.

من دائماً با تیم در تماس بودم و وقتم را صرف این کردم که بتوانیم DECIEM را در مکانی مناسب برای زمانی که سلامت براندون بهبود یافته بود نگه داریم. تصمیم من برای بازگشت به دلیل عشق به براندون، به DECIEM و به مردم ما گرفته شد. امیدوارم با بودن در کنار براندون بتوانم کمک کنم تا همه چیز به جای بهتری برسد.

Ordinary
Ordinary

اما همه چیز در اکتبر 2018 زمانی که ترواکس به عنوان مدیر عامل شرکت کیلنر پس از دعوا با استی لادر، که سهام کوچکی در DECIEM دارد، جایگزین شد، به اوج خود رسید. به طرز غم انگیزی فقط چند ماه بعد در ژانویه 2019، ترواکس درگذشت. با این حال، کیلنر اطمینان حاصل کرده است که میراث دوستش دست نخورده باقی می‌ماند و از زنده ماندن دیدگاه او برای برند اطمینان می‌دهد. او توضیح می‌دهد: «چیزهایی که مطلقاً هرگز نباید تغییر کنند، ارزش‌هایی هستند که براندون به ما القا کرده است». فروتنی و روحیه بازیگوش تیم ما چیزی است که همیشه در قلب DECIEM خواهد بود.

تغییر اولویت ها

با این حال، آنچه پس از مرگ ترواکس تغییر کرد، تمرکز بر رفاه تیم بود که برای کیلنر بیش از همه چیز اولویت داشت. او می‌گوید: «اولویت من پس از درگذشت براندون، روی مردم ما بود، چگونه می‌توانیم یک محیط پایدار ایجاد کنیم و بخشی از ساختاری را فراهم کنیم که سال سخت 2018 ما اجازه رشد در آن را به ما نداده بود. ما برای اجرای ابتکارات متمرکز بر سلامت روان کارکنانمان کار کردیم، از جمله روزهای اختصاصی سلامت روان و دسترسی به مشاوره مستقل 24 ساعته.

در طول آزمایش‌ها و مصیبت‌ها، DECIEM تنها از قدرتی به قوت خود گذشته است، و چشم‌انداز Truaxe را در هسته خود و با رهبری کیلنر و جو خانواده‌ مانند در سراسر شرکت حفظ کرده است، چیزی که مدیرعامل احساس می‌کند برای آن بسیار “خوشبخت” است. او می‌گوید: «وقتی با موقعیت‌های نامطلوب مواجه می‌شوید، قوی‌تر، انعطاف‌پذیرتر و آماده‌تر می‌شوید.» ما با مردم خود بسیار خوش شانس بوده ایم، به ویژه آنهایی که از ابتدای DECIEM بخشی از خانواده بوده اند. آنها به نبوغ و چشم انداز براندون اعتقاد داشتند و می خواستند بخشی از آینده DECIEM باشند. کیلنر می‌گوید ذهنیت خانوادگی شرکت و تیم همان چیزی است که بنیانگذار فقید به همه القا کرد، که به آنها کمک می‌کند تا از چالش‌ها عبور کنند و قوی‌تر شوند.

The Ordinary

این برند به تازگی به بیش از یک میلیون دنبال کننده در اینستاگرام رسیده است،.همه اینها از طریق محرک برند قدرتمندی که دهان به دهان است. این تا حد زیادی به محبوبیت انفجاری The Ordinary مربوط می شود.

محصولات اوردینری ساخت کجاست (The Ordinary)

برند اوردینری متعلق به کشور کانادا است. اما محصولات اوردینری به سفارش برخی از کشورهای اروپایی نظیر انگلیس، سوئد و… نیز تولید می‌شوند. در کارتن محصولات این برند عبارت Made In Canada حک شده است. اگر غیر از این بود، نسبت به اصل بودن آن تا حدودی حساس باشید. پس مطمئن باشید که محصول اوردینری را از شرکت معتبری خریداری می‌کنید.

5 محصول برتر برند اوردینری

آیا به دنبال این هستید که روتین مراقبت از پوست خود را به سطح فوق العاده ای برسانید؟ در اینجا انتخاب های برتر ما هستند.

سرم کافئین + EGCG دور چشم اوردینری

سرم کافئین + EGCG دور چشم اوردینری یک سرم چشم مبتنی بر آب است که در درجه اول نگرانی های پوستی قابل مشاهده در اطراف کانتور چشم را هدف قرار می دهد. این فرمول حاوی غلظت بالایی از کافئین در کنار Epigallocatechin Gallatyl Glucoside (EGCG) است که از برگ های چای سبز به دست می آید. این ترکیب از مواد فعال به صورت هم افزایی برای کاهش ظاهر حلقه های تیره و پف قابل مشاهده در اطراف کانتور عمل می کند.

سرم رتینول ضد چروک 2 %اوردینری ( The ordinary advanced retinol 2%)

از اواخر آگوست 2017، مجموعه رتینوئیدهای The Ordinary بر اساس بازخورد ارزشمند مصرف کنندگان گسترش یافته است و به عنوان بخشی از این معرفی، سرم رتینول ضد چروک 2 %اوردینری ( The ordinary advanced retinol 2%) تغییر نام داده است تا با جهت نامگذاری جدید توسعه یافته هماهنگ شود. دامنه این فرمول به ارائه امولسیون 2% از همان کمپلکس رتینوئید پیشرفته ادامه می دهد.

.

سرم لایه بردار پیلینگ دی اوردینری AHA 30% + BHA 2%) The ordinary)

سرم لایه بردار پیلینگ دی اوردینری AHA 30% + BHA 2%) The ordinary) یک لایه بردار صورت با اسیدهای آلفا و بتا هیدروکسی است. این سرم  مبتنی بر آب برای مشتریان باتجربه اسیدهای لایه بردار.که به دنبال راه حل هایی برای بی نظمی های بافتی، تیرگی و علائم منافذ انسدادی هستند، ایده آل است.

سرم آنتی اکسیدان و جوانساز%1 EUK134 اوردینری ordinary

EUK 134 تقلیدی از سوپراکسید دیسموتاز و کاتالاز است که یک مولکول فوق العاده نادر خودبازسازنده را تشکیل می دهد که رادیکال های آزاد سوپراکسید و پراکسید هیدروژن را از بین می برد و گونه های فعال اکسیژن را به آب و اکسیژن تبدیل می کند. در سالیان سال تعداد کمی از محصولات موجود در بازار از این آنتی‌اکسیدان واقعا فوق‌العاده استفاده می‌کنند که می‌تواند خود را بازسازی کند.و پشتیبانی آنتی‌اکسیدانی شبانه‌روزی ارائه دهد.

سوسپانسیون ویتامین سی خالص %23 + هیالورونیک اسید %HA2 اوردینری

زایشنر می گوید: «اسید هیالورونیک و ویتامین C معمولاً با هم استفاده می شوند زیرا مکمل یکدیگر برای آبرسانی، محافظت و ترمیم پوست پیری هستند. سوسپانسیون ویتامین سی خالص %23 + هیالورونیک اسید %HA2 اوردینری یک سوسپانسیون بدون آب و بدون سیلیکون از اسید ال اسکوربیک خالص 23% است.
این سوسپانسیون بدون آب با روکش پودری برای کسانی که به دنبال.راه حل هایی برای روشن کننده پوست ، رفع علائم پیری و پشتیبانی آنتی اکسیدانی هستند عالی است.
مریم تقی نژاد
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *