سی سی کرم چیست و 4 مزایای آن

وقتی صحبت از آرایش به میان می‌آید، تنها چیزی که آرزو می‌کنیم یک پایه آرایش بی عیب و نقص است که تمام لکه‌ها، جوش های ما را بپوشاند و رنگی یکنواخت به ما بدهد. اما در دنیایی پر از فونداسیون بین انتخاب کرم های بی بی و کرم های سی سی مطمئناً گیج خواهید شد.

از آنجایی که ما به این واقعیت اعتقاد داریم که فرد باید کمی بیشتر در مورد آنچه تصمیم می گیرد برای صورت خود استفاده کند احتیاط به خرج دهد ، تصمیم گرفتیم به شما کمک کنیم تا یکی از جدیدترین فرمول های آرایشی که برای همه خانم ها ضروری است را رمزگشایی کنیم . برای دانستن همه چیز در مورد کرم سی سی و اینکه آیا واقعا برای پوست شما مفید است، ادامه مطلب را بخوانید.

CC Cream

کرم‌های اصلاح‌کننده رنگ ، اصلاح‌کننده چهره یا  پوشاندن لک با نام‌های CC که پایه آرایش  هستند شناخته می شوند. مانند کرم‌های زیرسازی خوب و کرم‌های BB، که برای دادن ظاهری طبیعی به صورت شما بسیار عالی هستند . تفاوت کرم BB و CC چیست و کرم سی سی برای چه مواردی استفاده می شود؟ این کرم ها به جای اینکه به پوست شما جذب شود ، با پوشاندن ناحیه مشکل با رنگ هایی که یکدیگر را خنثی می کنند  عیوب روی پوست شما را خنثی می کنند.

سی سی کرم
سی سی کرم
 

سی سی کرم: چیست؟

کرم‌های سی‌سی از تئوری رنگ پیروی می‌کنند که اساساً بیان می‌کند که اصلاح چهره شما برای پوشاندن عیوب نیست، بلکه بیشتر در مورد متعادل کردن قرمزی و از بین بردن سایه‌های آبی و بنفش است تا رنگی یکنواخت به شما بدهد که با پوست شما ترکیب شود. با استفاده از این کرم به جای سرمایه گذاری و استفاده از چندین کانسیلر و فونداسیون اصلاح کننده رنگ، تنها با یک محصول تمام مشکلات خود را حل می کنید.

کرم‌های سی‌سی در پنهان کردن علائم تیرگی، لکه‌های تیره، قرمزی و خستگی پوست عالی عمل می‌کنند. بنابراین، می توانید از آن به تنهایی برای آرایش و زیبا سازی پوست استفاده کنید، زیرا می تواند تا حدودی به صورت کامل صورت شما را یک رنگ کند، یا از آن به عنوان پرایمر زیر فونداسیون خود برای پوشش بیشتر استفاده کنید.

 

مزایای کرم های سی سی چیست؟

تفاوت بین کرم بی بی و سی سی چیست و کرم سی سی چه فوایدی دارد؟

1. ضد آفتاب

تفاوت بین کرم بی بی و کرم سی سی چیست؟ یکی از بزرگترین تفاوت کرم های سی سی نسبت به کرم ها و فونداسیون های BB این است .که از پوست شما در برابر آسیب های خورشید و اشعه های مضر UV محافظت می کند. در حالی که برخی از فونداسیون ها و کرم های BB در حال حاضر SPF را در فرمول های خود معرفی کرده اند، اما این دو برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید شناخته شده نیستند. از طرف دیگر، کرم‌های سی سی شما اغلب دارای SPF خوبی هستند که در برابر آسیب‌های ناشی از نور خورشید کمک می‌کند.

2. فرمول سبک

آیا می خواهید درباره تفاوت بین کرم بی بی و کرم سی سی بیشتر بدانید و بدانید کرم کرم پودر یا کرم سی سی چه چیزی بهتر است؟ کرم‌های سی‌سی در مقایسه با دو کرم دیگر، از نظر بافت سبک‌تر و مطبوع‌تر هستند. این به این معنی است که آنها کمتر احتمال دارد منافذ شما را مسدود کنند و باعث ایجاد جوش شوند، و برای افرادی که پوست چرب دارند، گزینه مناسبی هستند.

3. چند منظوره

همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، اگر می‌خواهید به تنهایی از آنها استفاده کنید ، کرم‌های سی سی عالی هستند ، زیرا پوششی متوسط ​​تا کامل دارند و ظاهری طبیعی به شما می‌دهند . با این حال، آنها همچنین به عنوان یک پرایمر عمل می کنند که می توانید در زیر فونداسیون خود برای محافظت از پوست خود و همچنین به دست آوردن آن پایه عالی استفاده کنید.

4. مراقبت از پوست

اعتقاد بر این است که کرم‌های سی‌سی علاوه بر اینکه رنگی مناسب به آن می‌دهند، پوست شما را تغذیه کرده و در عین حال از بافت و رنگ پوست شما محافظت و بهبود می‌بخشند.

 

تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم چیست؟

بی بی کرم چیست و سی سی کرم چیست؟ بیایید با کرم های بی بی شروع کنیم . محافظت کننده زیبایی و از بین برنده لک برای استفاده روزمره خوب است. اگر به رویکرد مینیمالیستی اعتقاد دارید، کرم های بی بی همان چیزی هستند که نیاز دارید. آنها برای آبرسانی، روشنایی و محافظت از پوست شما با دادن درخشندگی سبک و نرم به آن عمل می کنند. آنتی اکسیدان ها یکی از ترکیبات کلیدی در این کرم ها هستند.و در جهت محافظت از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد و آلودگی های آسیب رسان عمل می کنند. کرم های بی بی پوشش رنگی سنگین تری نسبت به کرم های سی سی دارند. با این حال، آنها در مورد تغییرات رنگ یا لکه های روی پوست شما کار زیادی انجام نمی دهند و این پاسخ اساسی به این سوال است که تفاوت کرم BB و CC چیست.

تفاوت بین کرم سی سی و فونداسیون چیست؟ در مورد کرم پودر ها یا فونداسیون ، واقعاً نیازی نیست که چیز زیادی در مورد آنها به شما بگوییم. حتی اگر تازه وارد دنیای آرایش شده اید، می دانید که فونداسیون ها اجزای سازنده آرایش هستند که ما نمی توانیم بدون آنها زندگی کنیم. کار اصلی آنها این است که به ما رنگ پوستی صاف و یکنواخت و بدون عیب و نقص قابل مشاهده را به ما بدهند. برخلاف کرم های BB و CC، فواید پوستی خاصی برای فونداسیون وجود ندارد. با این حال، آن‌ها پوشش بسیار بهتر نسبت به کرم‌های BB و CC ارائه می‌دهند. فونداسیون ها در طول سال ها تکامل یافته اند و اکنون تحت چندین دسته بندی برای انواع پوست قرار می گیرند.

 

سی سی کرم
سی سی کرم

نحوه استفاده از کرم های سی سی

پوست تمیز، شاداب و مرطوب مانند یک بوم تمیز است که قبل از شروع به آرایش کردن به آن نیاز دارید. با این حال، بر خلاف فونداسیون، قبل از استفاده از کرم سی سی ، لزوماً نیازی به استفاده از مرطوب کننده یا پرایمر ندارید، زیرا این کرم پوست شما را مرطوب می کند و نیازی به پرایمر برای سفت شدن ندارد.

در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه استفاده از کرم سی سی آورده شده است:

1: صورت خود را تمیز کرده و مقدار کمی کرم را از تیوپ خارج کنید.

2: از انگشتان خود استفاده کنید تا آن را به صورت نقطه‌دار در اطراف صورت خود پخش کنید، مخصوصاً در اطراف چشم‌ها، یا هر لکه قابل مشاهده دیگری که می‌خواهید پنهان کنید.

3: از برس آرایشی استفاده کنید تا کرم را به طور یکنواخت با پوست خود ترکیب کنید.

4: اگر می خواهید ظاهری مات داشته باشید، می توانید یک لایه کرم پودر سبک اضافه کنید.

منبع: www.bebeautiful.in

مریم تقی نژاد
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *