12 راز که به جوان تر شدن شما کمک می کند!?

در این مقاله ما سعی می کنیم تمامی اسراری که برای زیبا تر شدن و جوان تر شدن روز افزون شما ماثر است، بازگو کنیم .?

با پرایمر شروع کنید!جوان

اگر در اثر بالا رفتن سن خطوط لبخند عمیق تری دارید، آرایش و مراقبت از پوست می تواند ظاهری شاداب تر و جوان تر به شما بدهد. پوست ما با افزایش سن خشک و نازک می‌شود. به گفته رابین رایلانت، یک آرایشگر مشهور که با سلین دیون کار کرده است، روتین بهتر مستلزم پرایمر پوست است. یک پرایمر با کیفیت بالا چین و چروک های کوچک را پر می کند و باعث می شود کمتر دیده شوند.

پرایمر آبرسان رنگین کمانی رولوشن

پرایمر آبرسان رنگین کمانی رولوشن با موادی است که از پوست شما مراقبت می کند. این محصول به پوست شما پایه ای زیبا و یکنواخت برای اعمال آرایش می دهد. با ترکیباتی مانند سرامید، اسید هیالورونیک و روغن رز ، پوست شما انعطاف پذیر و هیدراته باقی می ماند. این فرمول همچنین حاوی عصاره پانسی وحشی است که باعث می شود این پرایمر به دلیل خاصیت تسکین دهنده و ضد التهابی برای پوست های مستعد آکنه نیز مناسب باشد. پرایمر سبک وزن است و بنابراین شما آن را به هیچ وجه احساس نمی کنید.

تقویت فرم چشم

با افزایش سن، پلک ها تمایل به افتادگی دارند، بنابراین هدف این است که توجه را از پلک دور کرده و به سمت چشم جلب کنیم. خط چشم کلید این ماجراست . آن را به صورت رگه ای نازک در امتداد خطی که مژه ها شروع می شوند، بالا و پایین بمالید. این کار فرم چشم شما را بهبود می بخشد و توهم مژه های ضخیم تر را ایجاد می کند. هنگام استفاده از سایه چشم از سایه های ملایم و لمس ملایم استفاده کنید.

خط چشم مایع طلایی پاریس مت سیگنچر لورال (لورئال، لورآل)

ویژگی های طلایی این محصول:

  • ایجاد خطی یکدست و صاف
  • با ماندگاری بالا
  • استفاده راحت و آسان
  • خشک شدن سریع

ابروها را دوباره برگردانیدجوان

رایانت می‌گوید: «ابروها بسیار مهم هستند زیرا چهره را قاب می‌دهند.» اما ابروها با افزایش سن نازک‌تر و خاکستری‌تر می‌شوند. رایانت برای “بازگرداندن ابروها” استفاده از مداد ابرو را توصیه می کند که مکمل رنگ موهای شما باشد. قرار دادن پودر روی مداد به ماندگاری آن کمک می کند. برخی از افراد ترجیح می دهند ابروها را به طور دائم تتو کنند، اما FDA و Consumer Reports نگرانی های ایمنی را در مورد این عمل مطرح کرده اند.

لب ها را حجیم کنید

رایانت سه مرحله را برای ایجاد لب‌های حجیم و جوان‌تر ارائه می‌کند. با پوشش دادن لب ها با فونداسیون شروع کنید. در مرحله بعد لب ها را خط زده و با مداد کاملا پر کنید. در نهایت، از یک برس رژ لب برای زدن رژ لب پرکننده استفاده کنید.  رنگی را با رنگدانه کافی انتخاب کنید تا لب ها را بدون روشنایی بیش از حد برجسته کند.

لب ها را مرطوب نگه دارید

حتی بهترین کیفیت آرایش نیز برای پوشاندن خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها کار سختی خواهد داشت. به همین دلیل، مرطوب کردن لب ها کار ضروری است. رایانت می‌گوید بالم لب با کره شی، ژل نفتی یا ویتامین E خوب عمل می‌کند. به دنبال محصولی با ضد آفتاب باشید تا در برابر اثر خشکی نور خورشید محافظت کند.

پک سه تایی بالم لب ضدآفتاب مالیبو

ویژگی های طلایی محصول:

  • نرم کننده و صاف کننده لب
  • ضدآب
  • حفظ رطوبت پوست لب
  • مرطوب کننده لب
  • محافظت از پوست لب مقابل اشعه های مضر خورشید با SPF30
  • محافظت از پوست لب مقابل سرما و آب و هوا
  • جلوگیری از خشکی و ترک خوردگی پوست
  • ضدآفتاب
  • درخشان کننده لب
  • رفع خشکی و پوسته پوسته شدن
  • مقاوم به آب و نورخورشید و عرق کردن
  • مناسب کودکان
  • کاملا وگان

سفید کردن دندان های لکه دار

خمیر دندان های سفید کننده می توانند به از بین بردن لکه های سطحی کمک کنند تا دندان های شما تقریباً یک درجه روشن تر به نظر برسند. برای عمیق تر شدن، ژل ها یا نوارهای سفید کننده مبتنی بر پراکسید را امتحان کنید. این محصولات مینای دندان شما را سفید می کنند تا رنگ طبیعی دندان شما تغییر کند. برای چشمگیرترین نتایج، یک درمان در مطب با دندانپزشک شما می تواند دندان ها را در کمتر از یک ساعت به وضوح سفیدتر کند. برای به دست آوردن سایه مورد نظر ممکن است چندین درمان مورد نیاز باشد.

خمیر دندان سفید کننده white max کالگته colgate

خمیر دندان سفید کننده white max کالگته colgate، برای از بین بردن لکه‌ها یا زردی دندان‌ها تولید شده است. این محصول با سیستم SmartFoam خود برای تمیزکردن و سفید کردن کامل دندان‌ها بهینه شده است. استفاده از این تکنولوژی باعث شده خمیر دندان بتواند بر تمام سطوح دندان اثر گذاشته و حتی فواصل بین دندان‌ها را پاکسازی و سفید کند.

چین و چروک را با رتینوئیدها هدف قرار دهید جوان

این ترکیبات شیمیایی ویتامین A می توانند ظاهر چین و چروک های ظریف را کاهش دهند تا ظاهری جوان تر داشته باشند. کرم هایی که نیاز به نسخه دارند بهترین سابقه را دارند، از جمله ترتینوئین، تارازوتن و نسخه های نام تجاری آنها. یک فرم کمتر قوی و OTC نیز در دسترس است که رتینول نام دارد. بهترین نتایج از استفاده منظم طی چند هفته یا چند ماه حاصل می شود. همه می توانند باعث قرمزی، تحریک، لایه برداری شوند و پوست شما را نسبت به آفتاب حساس تر کنند.

سرم گرن اکتیو رتینوئید 2 %ضد چین و چروک اوردینری

ویژگی های طلایی محصول:

  • ضد چین و چروک
  • بهبود بافت پوست
  • کاهش لکه های تیره پوست
  • کاهش خطوط پوست
  • بافت سبک

با AHA ها با Crow’s Feet مبارزه کنید

آلفا هیدروکسی اسیدها (AHAs) در میوه ها، نیشکر، شیر و سایر غذاها یافت می شوند. هنگامی که به صورت موضعی استفاده می شوند، لایه بیرونی سلول های مرده پوست را لایه برداری کرده و از بین می برند، که ممکن است به کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک کمک کند. نتایج ممکن است بیشتر در پوست نازک اطراف چشم مشهود باشد. تحریک و قرمزی خفیف پوست ممکن است رخ دهد و پوست شما ممکن است در هنگام استفاده از AHA ها نسبت به نور خورشید حساس باشد.

سرم لایه بردار پیلینگ دی اوردینری AHA 30% + BHA 2%) The ordinary)

سرم لایه بردار پیلینگ دی اوردینری AHA 30% + BHA 2%) The ordinary) یک لایه بردار صورت با اسیدهای آلفا و بتا هیدروکسی است. این سرم  مبتنی بر آب برای مشتریان باتجربه اسیدهای لایه بردار که به دنبال راه حل هایی برای بی نظمی های بافتی، تیرگی و علائم منافذ انسدادی هستند، ایده آل است.

با آنتی اکسیدان ها با آسیب مبارزه کنید

آنتی اکسیدان ها ویتامین ها و مواد معدنی هستند که می توانند با آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد در بدن و پوست شما مقابله کنند. می توانید غذاهای غنی از آنتی اکسیدان بخورید یا کرم های آنتی اکسیدان را مستقیماً روی پوست بمالید. مطالعات نشان می دهد که ویتامین C موضعی ممکن است به ویژه برای به حداقل رساندن ظاهر خطوط و چین و چروک مفید باشد. برای اثربخشی محصولات حاوی ویتامین C کافی با یک متخصص پوست مشورت کنید.

سرم ویتامین سی صورت بالانس

سرم ویتامین سی صورت بالانس روشن کننده و شفاف کننده پوست ۳۰ میل (balance vitamin c brightening serum) حاوی ویتامین c است که منجر به کاهش لکه ها و همچنین منجر به روشن شدن پوست می شود این سرم به حفظ قوام پوستی و یکدست کردن سطع پوست کمک می کند. این محصول باعث کاهش جوش و صاف شدن جای جوش میشود و لک های پوست را روشن وبه مرور حذف می کند.

دستان خود را نوازش کنید

پوست دست دارای بافت چربی بسیار کمی در زیر آن است و در صورت خشک شدن به راحتی چروک می شود. استفاده از مرطوب‌کننده در طول روز می‌تواند آب را به داخل پوست بکشد و به دست‌ها کمک کند حجیم‌تر و جوان‌تر به نظر برسند. به دنبال مرطوب کننده ای باشید که حاوی گلیسیرین، اسید هیالورونیک، کره شی یا روغن دانه گلرنگ باشد. همچنین می‌توانید از کرم‌های روشن‌کننده برای محو کردن لکه‌های پیری روی دست‌ها استفاده کنید.

کرم مرطوب کننده دست وانیل کریتونز

کرم مرطوب کننده دست وانیل کریتونز رطوبت پوست را تامین می کند. آب برای پوست و مخصوصا لایه اپیدرم بسیار حیاتی است. آب لازم برای سطح پوست به طور مداوم از طریق بافت میانی تامین می شود و به سطح پوست می رسد.

ناخن های خود را تقویت کنید جوان

با پرهیز از صابون های تند و مرطوب کردن با کرم های غلیظ یا ژله نفتی از شکنندگی ناخن ها جلوگیری کنید. مکمل‌های ویتامین B7 که بیوتین نیز نامیده می‌شوند، ممکن است به نرم کردن ناخن‌های شکننده و شکننده کمک کنند. از متخصص مراقبت های بهداشتی خود بپرسید که چه مقدار برای شما مناسب است. برای جلوگیری از ایجاد ناخن های نامناسب و رشد ناخن ها، حتما ناخن های خود را به درستی کوتاه کنید. به دنبال نوک‌هایی باشید که به شکلی مطابق با منحنی طبیعی ناخن هستند.

قرص بیوتین پوست و مو مای ویتامینز

قرص بیوتین پوست و مو مای ویتامینز همانطور که از نامش پیداست سرشار از بیوتین است که منبع طبیعی ویتامین B7 است که با نام بیوتین شناخته می‌شود و به حفظ وضعیت مو، پوست و ناخن‌های شما کمک می‌کند. بیوتین همراه با تقویت روال زیبایی شما، از سطح انرژیتان نیز پشتیبانی می‌کند. و با حمایت از عملکردهای روانی در مغز، سلامت شناختی را حفظ می‌کند.

قرص بیوتین پوست مو مای ویتامینز

سیگار نکش

یکی از مطمئن ترین راه ها برای محافظت در برابر آسیب های پوستی، اجتناب از سیگار است. مطالعات روی دوقلوها نشان می دهد که افراد سیگاری پوستی چروکیده تر و تا 40 درصد نازک تر از افراد غیرسیگاری دارند. محققان معتقدند دود تنباکو آنزیمی را آزاد می کند که کلاژن و الاستین را تجزیه می کند، ترکیباتی که برای ساختار و خاصیت ارتجاعی پوست حیاتی هستند.جوان

از کرم ضد آفتاب با طیف وسیع استفاده کنید جوان

حتما می دانید که کرم ضد آفتاب با جلوگیری از اشعه های مضر خورشید می تواند چین و چروک ها را از بین ببرد. اما آیا می دانستید که SPF فقط به محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش B اشاره دارد؟ به نظر می رسد که اشعه ماوراء بنفش A ممکن است نقش بیشتری در ایجاد چین و چروک داشته باشد. برای جلوگیری از اشعه های UVA و UVB، به دنبال یک ضد آفتاب با طیف وسیع یا چند طیف باشید.جوان

ضدآفتاب محافظت بالای spf30 اون avene

ضدآفتاب محافظت بالای spf30 اون avene به دلیل وجود فاکتور fluid  بیس تولیدش بر پایه آب است. از آنجایی که در تولید این محصول روغن بسیار کمی به کار رفته، باعث جذب بیشتر چربی می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود که فلوییدهای ضد آفتاب برای پوست‌های چرب مناسب باشند. افرادی که پوستی مختلط، چرب یا جوش دار دارند بهتر است از این محصول به عنوان ضد افتاب استفاده کنند.

منبع:

webmd.com

مریم تقی نژاد
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *