مدل موی مد روز، زیبا و جذاب برای صورت های گرد

راز یک مدل موی عالی ساده است: فقط فرم صورت خود را ارزیابی کنید و بر اساس آن یک مدل فوق العاده انتخاب کنید! با این حال، گفتن این کار آسان‌تر از انجام آن است، به‌ویژه برای افرادی که صورت‌های گرد دارند، که قرار ملاقات‌های موهایشان اغلب با ناامیدی به پایان می‌رسد. چرا این اتفاق می افتد؟

بیشتر اوقات، به این دلیل است که شما نمی توانید شرایط خاص شکل منحصر به فرد صورت خود را درک کنید. این کمک می کند تا در مورد مدل های موی مد روز که مناسب فرم صورت گرد شما هستند، اطلاعات بیشتری کسب کنید. هنگامی که آن را پوشانید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بافت موهای خود را در نظر بگیرید و طلایی شده اید. اجازه دهید شما را با این لیست از مدل‌های موی مد روز برای صورت‌های گرد شروع کنیم، و با نحوه تشخیص الزامات صورت گرد خود شروع کنیم.

یا به دنبال یک مدل موی جدید و جذاب هستید یا می خواهید مدل موی موجود را ارتقا دهید، در اینجا سبک های مد روزی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. از مدل‌های کلاسیک و جذاب گرفته تا مدل‌های تند که ممکن است مرزهای منطقه راحتی شما را کمی جابجا کند، این مدل‌ها علاقه شما را به خود جلب می‌کنند.

1. مدل موی پیکسی بلند

این مدل مو که یک نسخه بلندتر از مدل کلاسیک مدل پیکسی است ، در پشت و پهلو کوتاه‌تر می‌ماند، اما در قسمت جلو با چتری‌های بلند و کشیده‌شده در کناره‌ها کمی بلندتر می‌شود. در حالی که پیکسی بلند به صورت طول می‌دهد، چتری‌های کناری آن را در کل زاویه‌دارتر می‌کنند.

2. مدل موی باب با زاویه A

 

مدل موی باب کلاسیک برای صورت های گرد نیاز به ارتقا دارد – بلند در جلو و کوتاه در پشت. این مدل موی زاویه دار از یک لایه بلند و چانه در جلو و یک برش کوتاه و ساختار یافته در پشت تشکیل شده است. خط A براق باب گردی نرم صورت شما را متعادل می کند و آن را باریک تر نشان می دهد.

 

3. مدل موی بلند و چند لایه

مدل موهای بلند و چند لایه مدلی جذاب برای سلبرتی ها است. این مدل مو نیز بسیار متنوع است و برای تمام بافت های مو مناسب است. برای صورت های گرد، لایه های بلند می توانند فوکوس را به سمت پایین بکشند و صورت گرد شما را بلندتر نشان دهند.

4. مدل موی باب کوتاه

هر مدل مویی برای صورت گرد باعث افزایش طول نمی شود. باب طولی تا چانه یک برش درجه یک است که به خوبی یک صورت بلند را فریم می کند. شایان ستایش، زیبا و با جذابیت صورت های نرم و گرد است. برای اینکه ظاهری روزمره داشته باشید، به دنبال یک مدل باب کوتاه باشید تا سبک آن را ساده و راحت نگه دارید.

5. مدل موی چتری پرده ای

دلیلی وجود دارد که چتری پرده ای در سال 2020 بسیار محبوب شدند . آنها بهترین راه برای حالت دادن به صورت های گرد هستند! حاشیه کوتاه معمولی بر گردی صورت شما تأکید می کند و شما را کمی بهتر نشان می دهد. اما لبه پرده بلند و لطیف صورت شما را بلندتر می کند. به علاوه  این یک برش عالی برای حجم دادن به موهای ظریف است !

6. مدل موی کوپ باب کرکی

با ترکیب دو برش مد روز در یک، کوپ باب کرکی به سبکی مناسب برای عاشقان استایل خیابانی تبدیل شده است. لایه‌های نامتقارن این مدل مو، گردی را از صورت شما می‌گیرد و موج‌ها کار بزرگی در افزودن شخصیت پویا به ساختار این مدل صورت انجام می‌دهند.

نکات آرایش مو برای صورت های گرد

1) هنگام انتخاب استایلی برای صورت گرد،.حتماً مدلی را انتخاب کنید که.صورت شما را کشیده باشد. هر چیزی که به بالای سر شما قد بیافزاید و طول صورت شما را افزایش می دهد.

2) وقتی به موهایتان فر می‌زنید، حلقه‌های شل را انتخاب کنید. فرهای تنگ به پهنای صورت شما می افزاید و بر گردی آن می افزاید.

3) از مدل موهایی که تمام موهای شما را از صورت شما دور می کند و گرد بودن آن را برجسته می کند، خودداری کنید. بنابراین، به جای دم اسبی، برای ظاهر روزمره خود، پیچک های قاب چهره را انتخاب کنید.

4) هنگام حالت دادن به موهای کوتاه،.حتما تاج را شانه کنید و کمی به بالای سرتان حجم دهید. این به صورت شما این توهم را می دهد که طولانی تر از حد طبیعی است.

منبع

کلیدواژه : صورتصورت گردگرد
مریم تقی نژاد
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *